Ověřeno našimi zákazníky

Výhody: Tím, že nepocházím z Třebíče, tak jsem se obrátil na technickou podporu na pana Havránka. Byl jsem mile překvapen s jakou ochotou a přístupem se mi věnoval při výběru kamery do auta, kterou využívám jako řidič z povolání. To byl jeden z důvodů, proč jsem se rozhodl pro tuto firmu a jejich výrobek. Můžu doporučit.
Anonym, 11.12.2018
Anonym, 04.12.2018
Anonym, 04.12.2018

Články

Jak zabezpečit dům před zloději

04.12.2018 - Jak zabezpečit dům před zloději? Nabízíme několik tipů.

Jak funguje fotopast? Jak vybrat fotopast?

02.11.2018 - Jak funguje fotopast a jak vybrat vhodnou fotopast? To se dozvíte v tomto článku.

Co k Vánocům? Zkuste elektroniku, rozhodně nemůžete sáhnout vedle

22.10.2018 - Váháte co koupit k Vánocům? Máme pro vás skvělé tipy na dárky.

Nejlepší autokamera – vybíráme novou kameru do auta

17.09.2018 - Která autokamera je nejlepší? Vybíráme ze dvou nejnovějších modelů Cel-Tec.

Wifi kukátko do dveří s kamerou nejen pro seniory

10.08.2018 - S wifi kukátkem do dveří vám už neunikne žádná návštěva. Dokonce můžete sledovat záznam kamery kukátka z vašeho mobilního telefonu.

Kamera na helmu – přilbu je hit letošního léta

11.07.2018 - Objevte výhody používání kamery na helmě a zaznamenejte své zážitky.

Informace o velkoobchodní spolupráci

Děkujeme za Váš zájem stát se našim obchodním partnerem a pevně věříme, že budete s našimi službami spokojeni. Dlouhodobě hledáme nové obchodní partnery s kamennými prodejnami po celé ČR, SR a další internetové obchody.

Dále hledáme stálého strategického partnera pro aktivní prodej celého našeho sortimentu na Slovensku - možné i výhradní zastoupení.

  • Veškeré zboží z naší nabídky za velkoobchodní ceny. Vaše marže se bude pohybovat v rozmezí 10–25 %. U vybraného sortimentu i více.

  • Široký sortiment zboží v oblasti kamer a drobné spotřební elektroniky, svítilen apod.

  • Atraktivní zboží, které je na našem trhu žádané za přijatelné ceny.

  • Dostatečné skladové zásoby.

  • Záruka 2 roky na zboží. V případě akumulátorů 6 měsíců na kapacitu a 2 roky na elektroniku.

  • Zboží označené katalogovým číslem a kódem EAN-13.

  • Kvalitní obal zboží zpravidla s českým popisem a návody v českém jazyce.

  • Expedici zboží z našeho skladu tentýž den v případě objednávky do 13 hodin (pokud je zboží skladem).

  • Balíkovou přepravu zboží spediční službou ČP nebo PPL po celé České republice do druhého dne.

  • Nízkou cenu dopravy zboží ČP nebo PPL: dobírka = 99 Kč bez DPH.

  • Dopravu zboží zdarma v případě, že Vaše objednávka přesáhne částku 4 000 Kč bez DPH.

  • Osobní odběr zboží na centrále v Třebíči nebo na pobočce v Praze. Zboží je většinou skladem, ale je lépe dostupnost ověřit nebo vytvořit na e-shopu B2B objednávku – o připravenosti zásilky budete informováni emailem.

  • Nákup zboží na fakturu se splatností 7–14 dní (po delší spolupráci).

  • Podrobné informace o zboží – po přihlášení jako partner uvidíte aktuální skladové zásoby, lze si stáhnout ceníky, manuály, produktové listy, katalogy, videa atd.

  • Rychlé vyřizování reklamací – zpravidla do týdne. Stačí nám přiložit fakturu a průvodní list k reklamaci. Procento reklamací zboží se pohybuje do 3 %.

  • Možnost importu našeho sortimentu zboží přes denně aktualizovaný XML soubor.

  • Možnost importu skladové dostupnosti zboží ve formátu XML.

  • Dodání kvalitních fotografií zboží bez viditelného vodoznaku.

Podmínky spolupráce:

  • Živnost opravňující nákup a následný prodej zboží.

  • Vámi zakoupené zboží je určené pro další prodej, nikoliv pro vlastní spotřebu ve firmě.

  • Dobrá platební morálka.

  • Dodržování námi doporučených maloobchodních cen.

Do žádosti uveďte Vaše údaje:

Firemní údaje: IČO, DIČ, název firmy
Fakturační údaje: jméno, příjmení, ulice a číslo, město, psč a stát:
Kontaktní informace: e-mail, mobil:

Uvítáme odpovědí na následující otázky:

  • Rok založení společnosti

  • Jaký sortiment převážně prodáváte nebo jaké služby převážně poskytujete svým zákazníkům?

  • Nakupujete zboží na sklad nebo kupujete pouze na základě požadavků od Vašich zákazníků?

  • Kolik zaměstnanců má Vaše společnost?

  • Kde převážně budete prodávat námi dodávané zboží?

  • Odkud jste se o nás dozvěděli?

Vaše žádost bude zpracována do několika hodin. Po vyhodnocení Vaší registrace Vám zašleme potvrzení o aktivaci B2B účtu. Obvyklý čas navázání spolupráce se pohybuje v rozmezí 2–3 pracovních dnů.

Kontaktní osoba:

Mgr. Aleš Boček

E-mail: a.bocek@variant.cz
Telefon: 725 603 171

Nenechte si ujít žádné novinky
vložením e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů