Aktuality

Ověřeno našimi zákazníky

Anonym, 15.12.2017
majka, 12.12.2017
Výhody: +rychlost vyřízení objednávky a zaslání zboží
Anonym, 05.12.2017

Informace o velkoobchodní spolupráci

Předem děkujeme za Váš zájem stát se našim obchodním partnerem a pevně věříme, že budete s našimi službami spokojeni. Dlouhodobě hledáme nové obchodní partnery s kamennými prodejnami po celé ČR, SR a další internetové obchody.

  • Veškeré zboží z naší nabídky za velkoobchodní ceny. Vaše marže se bude pohybovat v rozmezí 10–25 %. U vybraného sortimentu i více.

  • Široký sortiment zboží v oblasti kamer a drobné spotřební elektroniky, svítilen apod.

  • Atraktivní zboží, které je na našem trhu žádané za přijatelné ceny.

  • Dostatečné skladové zásoby.

  • Záruka 2 roky na zboží. V případě akumulátorů 6 měsíců na kapacitu a 2 roky na elektroniku.

  • Zboží označené katalogovým číslem a kódem EAN-13.

  • Kvalitní obal zboží zpravidla s českým popisem a návody v českém jazyce.

  • Expedici zboží z našeho skladu tentýž den v případě objednávky do 13 hodin (pokud je zboží skladem).

  • Balíkovou přepravu zboží spediční službou ČP nebo PPL po celé České republice do druhého dne.

  • Nízkou cenu dopravy zboží ČP nebo PPL: dobírka = 99 Kč bez DPH.

  • Dopravu zboží zdarma v případě, že Vaše objednávka přesáhne částku 4 000 Kč bez DPH.

  • Osobní odběr zboží na centrále v Třebíči nebo na pobočce v Praze. Zboží je většinou skladem, ale je lépe dostupnost ověřit nebo vytvořit na e-shopu B2B objednávku – o připravenosti zásilky budete informováni emailem.

  • Nákup zboží na fakturu se splatností 7–14 dní (po delší spolupráci).

  • Podrobné informace o zboží – po přihlášení jako partner uvidíte aktuální skladové zásoby, lze si stáhnout ceníky, manuály, produktové listy, katalogy, videa atd.

  • Rychlé vyřizování reklamací – zpravidla do týdne. Stačí nám přiložit fakturu a průvodní list k reklamaci. Procento reklamací zboží se pohybuje do 3 %.

  • Možnost importu našeho sortimentu zboží přes denně aktualizovaný XML soubor.

  • Možnost importu skladové dostupnosti zboží ve formátu XML.

  • Dodání kvalitních fotografií zboží bez viditelného vodoznaku.

Podmínky spolupráce:

  • Živnost opravňující nákup a následný prodej zboží.

  • Vámi zakoupené zboží je určené pro další prodej, nikoliv pro vlastní spotřebu ve firmě.

  • Dobrá platební morálka.

  • Dodržování námi doporučených maloobchodních cen.

Do žádosti uveďte Vaše údaje:

Firemní údaje: IČO, DIČ, název firmy
Fakturační údaje: jméno, příjmení, ulice a číslo, město, psč a stát:
Kontaktní informace: e-mail, mobil:

Uvítáme odpovědí na následující otázky:

  • Rok založení společnosti

  • Jaký sortiment převážně prodáváte nebo jaké služby převážně poskytujete svým zákazníkům?

  • Nakupujete zboží na sklad nebo kupujete pouze na základě požadavků od Vašich zákazníků?

  • Kolik zaměstnanců má Vaše společnost?

  • Kde převážně budete prodávat námi dodávané zboží?

  • Odkud jste se o nás dozvěděli?

Vaše žádost bude zpracována do několika hodin. Po vyhodnocení Vaší registrace Vám zašleme potvrzení o aktivaci B2B účtu. Obvyklý čas navázání spolupráce se pohybuje v rozmezí 2–3 pracovních dnů.

Kontaktní osoba:

Mgr. Aleš Boček

E-mail: a.bocek@variant.cz
Telefon: 725 603 171

Nenechte si ujít žádné novinky