Ověřeno našimi zákazníky
Články
Spínací zásuvka Wifi
04.09.2024 - Ovládejte své spotřebiče pomocí spínací zásuvky wifi odkudkoliv. Více se dočtete v našem článku na blogu.
Kamera do auta 4K
04.08.2024 - Kamery do auta s rozlišením 4K jsou skvělé, ale co takhle zkusit vyzkoušet rozlišení 5K? Více se dočtete v našem článku na blogu.
Palubní kamery
04.07.2024 - Získejte aktuální přehled o palubních kamerách pro rok 2024. Více se dočtete v našem článku na blogu.
Chytrá wifi zásuvka
04.06.2024 - Ovládejte své spotřebiče pomocí chytré wifi zásuvky odkudkoliv.
Pokojový teploměr Wifi
04.05.2024 - Změřte si přesnou teplotu doma, kanceláři nebo ve škole pomocí chytrého pokojového wifi teploměru.
Přilby na kolo
04.04.2024 - Chytrá přilba na kolo se v dnešní době hodí každému
Vrácení peněz, reklamace nebo výměna zboží
Stručný postup reklamace (stejný postup platí i pro POZÁRUČNÍ servis):
- Vyplnit reklamační formulář - ke stažení ZDE
(pokud nemáte možnost tisku, prosíme, uveďte v ručně psaném průvodním listu všechny informace z formuláře). - Přidat kopii dokladu o koupi.
- Vše odeslat na adresu VARNET a. s., U Obůrky 823/5, 674 01 Třebíč nebo osobně zanést na jakoukoliv naši pobočku,
viz kontakty. - Přijetí reklamace nijak nepotrvrzujeme (úspěšné doručení lze sledovat pomocí zvoléno přepravce). Budeme vás kontaktovat pouze v případě nutnosti konzultace opravy nebo na základě vašeho požadavku (např. nacenění opravy apod.).
- Ukončené reklamace automaticky odesíláme zpět na požadovanou adresu / pobočku, informace o doručení dostanete od přepravce.
Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě https://www.cel-tec.cz, zašle jej s vyplněným reklamačním formulářem a kopií dokladu o koupi na centrálu VARNET v Třebíči. Možné je taktéž osobní předání na jakékoliv naší pobočce. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).
Vyřízení reklamace
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.
Odstoupení od smlouvy - vrácení peněz
Právo zákazníka na odstoupení
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.
Právo dodavatele na odstoupení
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.
Postup v případě odstoupení od smlouvy - vrácení peněz
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění. Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu obchod@varnet.cz (a.bocek@varnet.cz) nebo písemně v jakékoliv provozovně dodavatele. Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál dokladu o koupi zboží. Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Zboží zaslané zpět dodavateli musí být v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů včetně dokladu o koupi). V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena. Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího po podpisu dobropisu.