Ověřeno našimi zákazníky

Výhody: Rychlé objednání, rychlé vyzvednutí
Anonym, 14.09.2021
Výhody: Rychlost,ochota
Anonym, 13.09.2021
Anonym, 03.09.2021

ThePay – Platba kartou, Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, QR platba, Equa Bank, Bitcoin

Články

Kvalitní čelovka, která vás nezklame

04.09.2021 - Kvalitní čelovka s pohybovým senzorem. Prozkoumejte novinku v naší nabídce.

Nejlepší kamera na motorku

23.08.2021 - Chcete nejlepší kameru na motorku? Mrkněte na CEL-TEC MK02 DUAL GPS Wi-Fi .

Levné IP kamery do bytu

04.08.2021 - Hledáte mini kamerku do bytu? Mrkněte na naši novinku Cel-Tec Cube Cam 33 Mini.

Cyklohelmy pro každého

04.07.2021 - Cyklohelmy mohou být i chytré. Představíme vám jejich funkce.

Batoh s kapsou na notebook

04.06.2021 - Hledáte kvalitní batoh s kapsou na notebook? Mrkněte na Kingston Elite 15,6".

Full HD kamera do auta

04.05.2021 - Představujeme vám autokameru se třemi kamerami. Mrkněte na její představení.

Vrácení, reklamace nebo výměna zboží

 


Stručný postup reklamace:

  • Vyplnit reklamační formulář - ke stažení ZDE download.png
    (pokud nemáte možnost tisku, prosíme, uveďte v ručně psaném průvodním listu všechny informace z formuláře)
  • Přidat kopii dokladu o koupi
  • Vše odeslat na adresu VARNET s.r.o., U Obůrky 823/5, 674 01 Třebíč nebo osobně zanést na jakoukoliv naši pobočku,
    viz kontakty
  • Přijetí reklamace nijak nepotrvrzujeme (úspěšné doručení lze sledovat pomocí zvoléno přepravce). Budeme vás kontaktovat pouze v případě nutnosti konzultace opravy nebo na základě vašeho požadavku (např. nacenění opravy apod.).
  • Ukončené reklamace automaticky odesíláme zpět na požadovanou adresu / pobočku, informace o doručení dostanete od přepravce.

 

Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě https://www.cel-tec.cz, zašle jej s vyplněným reklamačním formulářem a kopií dokladu o koupi na centrálu VARNET v Třebíči. Možné je taktéž osobní předání na jakékoliv naší pobočce. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).

Vyřízení reklamace
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

Odstoupení od smlouvy
Právo zákazníka na odstoupení
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Právo dodavatele na odstoupení
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Postup v případě odstoupení od smlouvy
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění. Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu obchod@varnet.cz (a.bocek@varnet.cz) nebo písemně v jakékoliv provozovně dodavatele. Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál dokladu o koupi zboží. Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Zboží zaslané zpět dodavateli musí být v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů včetně dokladu o koupi). V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena. Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího po podpisu dobropisu.

Nenechte si ujít žádné novinky
vložením e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů