Ověřeno našimi zákazníky

Výhody: Rychlost Výborná komunikace
Anonym, 15.10.2018
Anonym, 09.10.2018
Výhody: Rychlý a bezproblémový nákup, kvalita zboží splnila očekávání.
Anonym, 08.10.2018

Články

Nejlepší autokamera – vybíráme novou kameru do auta

17.09.2018 - Která autokamera je nejlepší? Vybíráme ze dvou nejnovějších modelů Cel-Tec.

Wifi kukátko do dveří s kamerou nejen pro seniory

10.08.2018 - S wifi kukátkem do dveří vám už neunikne žádná návštěva. Dokonce můžete sledovat záznam kamery kukátka z vašeho mobilního telefonu.

Kamera na helmu – přilbu je hit letošního léta

11.07.2018 - Objevte výhody používání kamery na helmě a zaznamenejte své zážitky.

Dětské hodinky s GPS lokátorem vám mohou zachránit dítě

21.06.2018 - Neslyšeli jste o tomto zařízení? Zbystřete! GPS dětské hodinky mohou zachránit život vašeho dítěte.

Taktická svítilna je nejen pro policisty a záchranáře velmi užitečná

18.05.2018 - Nevíte, co přesně znamená taktická svítilna? Dozvíte se to v tomto článku.

Čelovka na běhání – běžecká výbava pro každého

25.04.2018 - Průvodce výběrem LED čelovek na běhání 2018.

Vrácení, reklamace nebo výměna zboží

Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě https://www.cel-tec.cz, zašle jej s popisem závady a kopií dokladu o koupi na centrálu VARIANT plus v Třebíči. Možné je taktéž osobní předání na pražské pobočce. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).

Vyřízení reklamace
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

Odstoupení od smlouvy
Právo zákazníka na odstoupení
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Právo dodavatele na odstoupení
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Postup v případě odstoupení od smlouvy
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění. Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu obchod@variant.cz (a.bocek@variant.cz) nebo písemně v provozovně dodavatele (Třebíč, Praha). Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál dokladu o koupi zboží. Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Zboží zaslané zpět dodavateli musí být v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů včetně dokladu o koupi). V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena. Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího po podpisu dobropisu.

Nenechte si ujít žádné novinky
vložením e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů