Ověřeno našimi zákazníky

Anonym, 01.10.2019
Výhody: Možnost osobního vyzvednutí. Mám to celkem blízko.
Anonym, 30.09.2019
Výhody: Velmi dobrá komunikace, rychlost dodání, po vyzkoušení zboží jsem zjistil závadu odeslal jsem zboží na zpět a do 3 dnů ho mám doma opravené.
Anonym, 22.09.2019

ThePay – Platba kartou, Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, QR platba, Equa Bank, Bitcoin

Články

Nejlepší kamera na motorku

04.10.2019 - Chcete nejlepší kameru na motorku? Mrkněte na CEL-TEC MK01 DUAL GPS.

Mini fotopast je nenápadný strážce nejen k domovním dveřím

04.09.2019 - Mini fotopast je nenápadný strážce nejen k domovním dveřím. Dočtete se více v našem článku.

Fotopast levně aneb bezpečnostní prvek, pro který nesáhnete hluboko do kapsy

04.08.2019 - Levná fotopast jako bezpečnostní prvek? Ano dnes už je to možné...

Fotopast s Wi-Fi funguje i na zahradě opravdu na jedničku

04.07.2019 - Fotopast s Wi-Fi funguje i na zahradě opravdu na jedničku. Mrkněte na náš článek.

Nabíjecí svítilna do každé situace

04.06.2019 - Nabíjecí svítilna do každé situace – nevěříte? Čtěte na našem blogu.

IP kamera - moderní způsob zabezpečení domu

03.05.2019 - IP kamera je moderní způsob k zabezpečení domu. Více se dočtete v našem článku na blogu.

Vrácení, reklamace nebo výměna zboží

Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.

Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě https://www.cel-tec.cz, zašle jej s popisem závady a kopií dokladu o koupi na centrálu VARIANT plus v Třebíči. Možné je taktéž osobní předání na pražské pobočce. Je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nejnižší nutné výši k bezpečnému doručení (nutné doložit doklad k této přepravě). V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).

Vyřízení reklamace
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.

Odstoupení od smlouvy
Právo zákazníka na odstoupení
Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Právo dodavatele na odstoupení
Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Postup v případě odstoupení od smlouvy
Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí dodavatel zákazníkovi a zákazník dodavateli veškerá přijatá plnění. Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí dodavateli, a to elektronicky na emailovou adresu obchod@variant.cz (a.bocek@variant.cz) nebo písemně v provozovně dodavatele (Třebíč, Praha). Při odstoupení je nutné uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál dokladu o koupi zboží. Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny dodavatele, kde dodavatel bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Zboží zaslané zpět dodavateli musí být v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů včetně dokladu o koupi). V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena. Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží. Dodavatel vrací finanční prostředky na účet kupujícího po podpisu dobropisu.

Nenechte si ujít žádné novinky
vložením e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů